Media LunaNameMaximale temperatuur van de gesmolten transformatorAandachtspunten bij het kiezen

122HP117294921   ·  2022-06-19 18:10:24   ·   Machines en industriële uitrusting

Het geluid van droge transformator komt vanZet de poortklep (vlinderklep) van de linker en rechter tablet computers van de warmteleiding radiator uit om de olie in de warmteleiding radiator te isoleren van de olie in de tank, zodat de werkdruk en lekkage worden verminderd. Nadat de leklocatie is bepaald, moet een passende oppervlaktebehandeling worden uitgevoerd, en dan moeten Fushi-blauwe grondstoffen worden geselecteerd voor de afdichting.Media LunaName,Media LunaNamePrijs van de droge transformator 800kVA,De persoon die verantwoordelijk is voor een transformator-fabrikant zei dat de kosten van energie-besparende transformatoren vanwege de gevaren van grondstoffen en andere factoren aanzienlijk hoger zijn dan die van traditionele transformatoren, en dat de prijsfactor ook een belangrijke factor is die de popularisatie en het in de handel brengen van energiespaartransformatoren in gevaar brengt. Hoewel er energiebesparende en handige subsidieprojecten zijn om energiebesparende transformatoren te helpen, is de markt nog niet volledig operationeel.(III) droge transformatoren van KVA en lager kunnen op polen worden geïnstalleerd. De afstand tussen de bodem en het wegdek mag niet kleiner zijn dan m; De afstand tussen het elektrische gedeelte en het wegdek mag niet kleiner zijn dan m.Az Zulfi.,Wanneer de nieuwe olie die door de energietransformator wordt gevuld en het zojuist overwogen oliemonster worden gebruikt, kan het oliemonster slechts worden gebruikt na voldoende stand.De transformator behoort to t relatief duurzame elektrische apparatuur, en we kunnen het niet verwaarlozen in de dagelijkse toepassing. De gemeenschappelijke problemen van de power transformator conductor, power transformator wikkeling en power transformator tapping power power switch worden hieronder geanalyseerd:Wat is de belangrijke rol van de transformator


Media LunaNameMaximale temperatuur van de gesmolten transformatorAandachtspunten bij het kiezen



Oorzaken van brand in transformatorDe keuze moet worden uitgevoerd op basis van de belastingskenmerken van het vermogen. Er zijn vele soorten krachtbelasting. Voor verschillende energieladingen moeten verschillende droge transformatoren worden gebruikt. Indien het standaard impulsniveau van de vermogensbelasting kleiner is dan kV, moeten droge transformatoren van klasse H worden gebruikt. Indien het standaard vermogensniveau kV overschrijdt, moet epoxy harskleefstof worden gebruikt om droge transformatoren te gieten.Methode en proces van het nemen van een oliemonster van een transformatorAanbeveling en raadpleging,Sommige zijn gebonden met plastic tape, omdat de socket niet stevig kan worden geperst tijdens de installatie, en er is nog steeds olie lekkage zonder afdichting effect.Verspreiding van het geluid van droge transformatorAls de transformator op volle kracht werkt heeft hij een grote reactieve lading nodig. Deze reactieve belasting wordt geleverd door het stroomvoorzienings- en distributiesysteem. Als het volume van de transformator te groot is, maar ook de transformator op volle lading of lading voor een lange tijd laten werken zal het niet alleen de initiële investering in het project verhogen,Media LunaNameModel van droge transformator, het aandeel van het volledige verlies van de lading, de vermogensfactor verminderen en het verlies op het internet verhogen. Een dergelijke operatie is noch economische ontwikkeling, noch wetenschappelijk.


Media LunaNameMaximale temperatuur van de gesmolten transformatorAandachtspunten bij het kiezen



Maatregelen ter bestrijding van geluidshinder en ter voorkoming van droge transformatorenDe inspectiebasis,De isolerende laagschacht en de verbindingsartikelen tussen de bel en de kern moeten worden verwijderd. Als het een opknoping van de bel is, moet de olie in de bodem van de bel worden gepompt voordat de bel kan worden verwijderd.Wanneer het uitgangsvermogen P van de transformator gelijk is aan het ingangsvermogen P,Media LunaNameExploitatie en onderhoud van droge transformatoren, de transformator zal geen verlies veroorzaken. Maar zo'n transformator bestaat eigenlijk niet. De elektromagnetische energie van de transformator veroorzaakt altijd verlies. De sleutel van dit soort verlies is koperverlies en ijzerverlies. Het koper verlies verwijst naar het verlies veroorzaakt door het aantal draaiingen van transformator spoel. Als de stroom koorts heeft volgens het aantal draaiingen van de spoel, verandert een deel van de elektromagnetische energie in energie en wordt verloren. Omdat de elektromagnetische spoel meestal wordt verwond door koperkern draad met isolerende laag, wordt het koperverlies genoemd.Fabrikant van transformatorenMedia LunaName,Productieproces en stappen van droge transformatorEr zijn ook tal van problemen om aandacht te besteden aan de preventieve maatregelen en het proces van droge transformator demping. Wat zijn de belangrijkste effecten en functies van droge transformator demping en de overeenkomstige preventieve maatregelen? Laten we de kleine bewerker van de droogtype transformator in detail raadplegen.De geluidsisolatie van de hoofdmachinekamer is de sleutel tot de geluidsisolatie van de droge transformatoren van drie niveaus: raam, ventilatie en ventilatie-haven en wegdek, en het aanbrengen van geluidsisolatievenster, geluiddempingscilinder, zwevende betonnen vloerdemper en andere geluidsisolatie- en geluidsisolatie-stoffen om geluidsisolatie te bereiken.

4 Antwoorden   |  tot 2022-06-19 18:10:24 | 154 Keer bekeken

Stedelijke vastgoedontwikkeling 2022-06-19 20:17:33 steun  0 | tegen zijn  0

De verpakking Media LunaNameMaximale temperatuur van de gesmolten transformator ziet er erg goed uit, de verpakking is heel voorzichtig, ik geloof dat de goederen heel goed moeten zijn, bedankt! Goede prijs, he, kom de volgende keer weer.

Schakelapparatuur 2022-06-19 20:27:27 steun  0 | tegen zijn  0

Geweldig Media LunaNameMaximale temperatuur van de gesmolten transformator, zeer goede service, bedankt.

Verkenning van geologische gevarenbeheersingstechniek 2022-06-19 19:56:42 steun  0 | tegen zijn  0

Ik heb eindelijk gekregen wat ik nodig had Media LunaNameMaximale temperatuur van de gesmolten transformator, het spul is erg goed, de prijs is goed en de prijs is goedkoop, bedankt baas! Om eerlijk te zijn, dit is mijn meest bevredigende winkelervaring. Of het nu de houding van de winkel is of de artikelen, ik ben zeer tevreden. De houding van de winkel is zeer professioneel en enthousiast, beantwoordt alle vragen en de reactie is erg snel. Ik heb veel vragen gesteld, en hij voelde zich niet vervelend, en hij zou me serieus antwoorden. Hiervoor zou ik graag betuig mijn oprechte respect voor u. Er zijn niet veel goede winkels zoals deze. .

Verdeelkast 2022-06-19 19:20:04 steun  0 | tegen zijn  0

Media LunaNameMaximale temperatuur van de gesmolten transformator De prijs is erg hoog en de kwaliteit is erg goed als je het voor zo'n prijs kunt kopen.
Log inInhoud kan alleen later worden gepubliceerd